Jeden but w podłogę w przypadku diesla i z tej zielonej choinki zostało by osmolone czarne coś. :szeroki_usmiech
Chodzi o to aby cały czas była zielona, stanie się czarna wypadasz z gry :szeroki_usmiech
powalił mnie tekst my tu gadu gadu a kolejne drzewka rosną, dziś widziałem kolejnego furacza z drzewkiem, zaczynam się poważnie zastanawiać CO ONO OZNACZA ? Może ktoś na sieci wyśledził mnie się nie udało ?
Mam pytanie do wszystkich klubowiczów, ile może wytrzymać turbo w silniku AHF latam w 99 procentach po trasie w pełnym zakresie obrotów.Pytam sie dlatego ,że naczytałem się, że turbo tak do 200 tys daje radę potem mogą być już kłopoty. Mam przejechane 192 tys, szkodnik lata po trasie do 200 km/h oczywiście jak są warunki.Turbo ciągnie cały czas i nie mam problemów z brakiem mocy etc.Przestrzegam zasad użytkowania TDI, czyli serwis olejowy, nie butować zimnego silnika jak również odczekanie po jeździe na schłodzenie turbiny.Nie mule również mojego szkodnika. Ile zrobiliście km najwięcej bez jakieś awarii motoru?
u mnie mialo 270kkm jak sprzedawalem auto , u brata jakies 290kkm ja bylo wymienione - ale tam stanely kierownice i pewnie po czyszczeniu dalej by jezdzilo
cześć.
Moja ma już przeszło 306tys. km i narazie ciągnie.
Słychać świst przy około 1500 - 1800 obr ale mam tak od kiedy ją kupiłem przy jakimś stanie 250tys.km.
Auto było odkupione z firmy więc znam wcześniejszą historię więc napewno turbo nie było robione.
pozdro
krzyzie
Skoda Octavia I-2000r. - 1,9TDI AHF 110KM
Alfa Romeo 145 - 1.6 boxer - only noPB
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :mrgreen:
hose u mnie okolo 240 tys. zrobilem 70 tys w ciagu pol roku wlasnie caly czas latajac po niemieckich autobanach, i z turbinka nic sie nie dzialo, a nigdy nie zamulalem
Komentarz